white glitter nails

Nå er jeg på tur i seng. Ble aldri til at jeg la meg i sted siden OTH var på TV Norge, men nå kan jeg endelig få litt søvn! Skal som sagt på møte, som begynner klokken 7, så det blir ikke så veldig lang powernap på meg. Men nok til at jeg forhåpentligvis klarer å holde meg våken hele kvelden! Må i alle fall ikke sovne av på møtet, det skulle tatt seg ut. . . 

Siden all shoppingen min har blitt en stor plage for både mamma, pappa (beklager, alle pakkene som kommer nå er det lenge siden jeg bestilte, jeg lover!!) og meg så har jeg jo satt et lite shoppingforbud. Nå skal jeg spare meg til jul! Må jo ha noe å ønske meg i julegave. . . Og blant mine ønsker i år er neglelakker, mange av dem! Lekte litt i går og tok hvit neglelakk med glitter over, noe som ble overraskende bra. Til jul ønsker jeg meg glitter med farger, og neglelakker som er litt “uvanlige”. Er lei av de samme gamle, kjedelige fargene. Blå neglelakk med sølveffekt er bland ønskene! Noen andre som liker å eksprimentere litt med neglene?


2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg