that’s a promise

Da var søndagen kommet og gått, og jeg kan endelig begynne å glede meg til mandag. Ja. . . Var som sagt ute i går og jeg kan jo tenke litt i dag om det var verdt det. Neste helg skal jeg ikke røre verken vin eller sprit – that’s a promise. Skal heller gjøre som jeg har gjort flere helger nå allerede, nemlig le av folk som er fulle på byen og går på tryne på isen! Haha skulle nesten ønske det var meg i går, men overraskende nok klarte jeg å holde meg på bena hele kvelden. Om vi ser bort fra at jeg klarte å vrikke foten på vorsjet da, kjente det ikke da – men kjenner det mildt sagt nå. . .

Tok litt bilder, men ikke så veldig mange. Det blir egentlig bare avglemt så må vel kanskje beklage det litt. Eller. . . Håper i alle fall dere hadde en suuper kveld i går uansett hva dere gjorde! Jeg hadde det veldig morsomt, men ble ikke noe finere av vinen da. . . Var vel heller motsatt haha.




1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg