big change

Skoledagen gikk egentlig overraskende fort! Hadde bare to timer, så hadde vi en time fri (eller ja, vi hadde ikke lærer. . .) så matfri i 30 minutter og fri timen etter det igjen! Så i 2 timer satt vi å så på taken, utrolig bra film! Har sett den tidligere uten at jeg egentlig var klar over det. . . Nå gleder jeg meg noe sykt til å se den andre filmen som kom ut for ikke så lenge siden! Noen av dere som har sett den? Jeg gir den 5+! Så får jeg se om film nummer to er like bra. . .

Har nettopp spist middag, noe magen min syntes var utrolig godt etter å bare ha fått en pizzabolle på skolen i dag. Kjenner øynene mine begynner å bli utrolig tunge, men jeg har ikke råd til å ta powernap i dag tror jeg. Er så typisk at 90% av gangene jeg gjør det så får jeg ikke sove om natten. Men som de sier – helt om dagen og helt om natten, er vel i grunnen det jeg er til tider.

Første bildet er fra helgen – resten er ett år gamle. Har jeg forandret meg synes dere? Det ser i alle fall jeg at jeg har gjort. . .

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg