so much to do

God kveld ♥ Kom hjem for en time siden, har vært sammen med Sandra og Carina i hele kveld og bare tatt det med ro. Var også en tur i byen med Sandra tidligere for å finne henne barnehagesko! Hun har nemlig begynt å jobbe i barnehage, og siden hun bruker str 35 får hun jo lett på seg barnesko. Jeg ville at hun skulle kjøpe noen sykt søte, rosa cherox, men det ville ikke hun. . . Jeg tror i alle fall hun ville blitt favoritten til alle barna om hun kom med rosa sko! Eller hva tror dere? (si ja)

Nå skal jeg se castle og noen serier på sumo før jeg legger meg, må jo ha min daglige dose cæsar før jeg får sove. Også må jeg få sett siste episode av GG, jeesus. . . Lurer på når jeg skal få sove?? Haha so little time, so much to do. Og nei, jeg klarer heller ikke vente til i morgen – nyskjerrigheten tar overhånd!



0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg