endelig BESTÅTT!

Dere kjenner vel alle min kjærlighet for onsdager? Korteste skoledagen i uken og jeg kan alltid unne meg en powernap når jeg kommer hjem fra skolen. I tillegg er onsdag så utrolig nær helgen! Og på toppen av dette: JEG BESTO TEORIEN I DAG!! WOHO!! Kan denne onsdagen bli bedre? Har jo utsatt dette i hele fire måneder så tenkte det var på tide å prøve seg. Er mange som tror jeg allerede har tatt den og bare ikke bestått, men sånn er det altså ikke. Jeg har bare rett og slett vært dritredd for å prøve siden jeg alltid har trodd jeg kom til stryke. . . Men nå er det over! No more teoritentamen.no og alle de forferdelige teoribøkene. GUD så godt det skal være å kaste dem i søpla! Jeg er så utrolig lettet og glad, smilte fra øre til øre da jeg så “Gratulerer” på skjermen. ÅÅH LIVET ♥ Ikke lenge til jeg har lappen nå, forhåpentligvis!

Nå skal jeg se solsidan på sumo og kose meg med en kopp te. Er virkelig deprimerende vær ute i dag, forferdelig regnvær. . . Så det skal bli deilig å kose seg inne! Får se om jeg ikke får gjort noe fornuftig også, sånn som å rydde ferdig rommet mitt for eksempel. . . Den tid, den sorg.





4 kommentarer

Siste innlegg