Q&A #13

Noen gamle og nye spørsmål dere har kommet med! Om det er noe dere vil jeg skal svare på neste gang er det bare å kommentere på dette innlegget.


Hvilken side ser du serier på?
For det meste ser jeg serier på sumo, men slik som GG laster jeg ned fra piratebay.

Hvordan klarer du å lage header?
Det er Kine som lager både design og header for meg, så det gjør jeg ikke selv. Hun er utrolig flink!

Kunne du laget videoblogg?
Det kan jeg selvfølgelig!

Hvorfor støtter du ikke OD?
Fordi det er ganske lite av beløpet som kommer frem til de som virkelig trenger det, det meste av pengene går til å betale folkene som jobber i OD. Det synes jeg er feil! Da donerer jeg heller penger der ALT går til de som trenger dem, for det er så absolutt ikke fordi jeg ikke vil donere penger til de som trenger det, fordi det gjør jeg med glede. Men jeg vil gjøre det av fri vilje og støtte noe jeg selv følger for å støtte. Dessuten skal det være frivillig, og kalles ikke frivillig om du enten må være på skolen eller finne deg jobb. For om du velger å ikke engasjere deg i det hele tatt, så får du fravær. Det er FEIL! Så jeg synes at det er ett dårlig opplegg. Men det er nå min mening.

Hvor har du kjøpt genseren?
Det er en guttegenser faktisk, fra Carlings.

 

Hvordan klarer du å se på tvserier når du bader?
Haha jeg setter pcen på benken rett og slett.

Hva slags PC har du?
Jeg har en ASUS pc, tror modellen heter X5DIN. Den blir hele tre år til julen! Har aldri hatt problemer med den, eller de tidligere pcene jeg har hatt, så kan virkelig anbefale ASUS. HER kan du se en lignende modell, den øverste. Tror den er ganske lik min!

Hvordan får du bildene til å bevege på seg uten at de står stille?
Dere tenker vel på GIF bildene da? Altså bevegelige bilder. Jeg kopierer bildene rett fra nettet og limer dem inn i innlegget!

Hva heter plassen du bruker å være på i Lofoten?
Bøstad heter det der. Rett nedfor Vikingmuseet på Borg!

Kan du lage sminkevideo?
Det tviler jeg på kommer til å skje. . . Men kaanskje! 

4 kommentarer
    1. Åh, gud korr æ flira av svarer ditt ang. OD!
      OD e faktisk et veldig bra opplegg, og d e bære 4 stk som har med OD som får lønn, resten jobbe der faktisk gratis. Pengan går faktisk dit di skal også, ser OD-komiteèn at d går galt med pengan, så stoppe di faktisk å gir penga. OD gir bære litt og litt penga, dettan e førr å vær sikker på at pengan går dit di skal 😉 førr kvær gang OD gir pænga, så sjekke di opp at pengan fær t rett plass. Gjør di ikkje d, så stoppe di opp litt. Når di ser at d e klart tell å bli mottatt penga igjen, så fortsett di. Æ lova dæ, di e veldig nøya på at pengan går dit di skal!
      D som e frivelig, e å jobb… Vil du ikkje jobb så må du komme på skoln. Ka som skjer på skoln når d e OD dag e litt forksjellig fra skole t skole.

    2. haha sant, er snakk om 2-3 stykker i norge som får betalt for OD og de pengene kommer IKKE fra de elevene samler inn. Alle andre som er med jobber frivillig, og de som jobber i distrikstkomiteen må selv ta opp lån for å jobbe frivillig i et år eller mer. Fordi OD er et frivillig arrangement.

    3. Så arti å hør att du bruka å vær i Borge, eller på Bøsta då! Eg kommer ifra Lofotn, men eg fløtta derfra i sommar. Et utruli stort savn, lofotn e bare hærli!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg