kaffe, te, kakao?

Har virkelig satt meg godt tilrette i stua nå, med SATC på TV3 og en god kopp med te ♥ Begynner ikke på skolen før klokken 9 i morgen – så det blir en time lengre på øyet! Skal uansett legge meg snart, men siden jeg tok meg en to timers powernap tidligere vet jeg ikke helt hvor bra det kommer til å gå. . . Krysser fingrer og tær for at jeg får sove i tre timer i alle fall, ellers kommer det til å bli en laang dag i morgen. . .


Og når jeg skal ha meg te må jeg alltid lete frem den gamle esken min fra ungdomsskolen! Jeg og Charlotte satt sammen på skolen og brukte å lage te, kakao eller kaffe nesten hver dag – så da måtte vi såklart ha en eske til alt også. Så denne blir bare fylt opp for hver gang det minsker! Er så koselig med slike ting som man har tatt vare på ♥ Skal aldri kaste boksen! (eller, den dagen kommer vel den også. . .)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg