julekalender på bloggen?

Hei! Kom nettopp hjem fra skolen og har satt meg ned for å slappe av litt før jeg skal dra på jobb. I går natt var jeg på premieren til twilight og fikk ikke blogget før det, busy woman! Kan ikke si annet enn at filmen var SYKT bra, kanskje til og med den beste av alle filmene. Dere som har lest bloggen min en stund kjenner kanskje min kjærlighet for twilight? Så var litt tårevått å se den siste filmen noen sinne. . . Sitter uansett inne med ett lite håp om at det kommer flere filmer, bare at det er hold helt hemmelig!

Og ja forresten, jeg har tenkt litt på det å kanskje ha julekalender på bloggen i desember – altså en konkurranse hver dag. Er dette noe dere kunne tenke dere? Og evt hva vil dere vinne? Skal se om jeg får det til, men kan ikke love noe! Men konkurranser blir det uansett, har allerede skaffet noen premier. (bildene under er bare eksempel på hva premiene kan være, altså)




9 kommentarer

Siste innlegg