Ååh så glaad!

Kom nettopp snublende inn døra hjemme, føttene mine verker (as usual) etter jobb. . . Tror virkelig ikke crocs er bra å gå rundt i?? Jaja i morgen blir det nikeskoene, så får vi se om jeg er like død når jeg kommer hjem! Nå skal jeg bare ta det helt med ro i noen timer før jeg legger meg, er sinnsykt trøtt allerede, men føler ikke at jeg kan legge meg så tidlig. Er jo tross alt fredag!

Og see hva beste Sandra kom med på jobb til meg i dag! Iiih, hun er det søteste ♥ Grunnen til at jeg fikk dette var at jeg kjøpte meg BIIIL I GÅR!! Åh, jeg er så glad! Dere aner ikke :) Blir ikke å vise dere bilder av bilen før jeg har fått den, så dere må nok vente en liten stund til. . . Men i neste uke skal onkel dra til Mosjøen og hente den, så er ikke lenge til den står utenfor her og DA skal dere få se bilder! :) Eneste kjipe er at den ikke er skiltet, noe som vil si at jeg må betale årsavgift. . . Og siden vi er i desember om ikke så lenge, så ser jeg ikke vitsen med å betale for bare èn måned. Så blir nok ikke å skilte den før i januar. . . Jaja, siden jeg ikke har oppkjøring før over nyttår uansett så gjør det vel ikke stort. . . Eller jo, glem det. Faen daaa :( :(

4 kommentarer

Siste innlegg