julekjolene og sko

Heihei! Nå kom jeg nettopp hjem fra jobb og tenkte jeg skulle legge meg for en liten stund, det frister såå. . . Er bare innom for å poste ett innlegg jeg laget i går med jule/nyttårskjoler og sko! Ser ut som min svakhet for shopping tok litt overhånd, fant plutselig så utrolig mye fint og selvfølgelig nå når jeg har shoppingnekt. . . Uffda, ikke braaaa. Uansett, er jo på tide å kjøpe seg kjole snart om man vil ha den i tide og nelly har utrolig mye fint for tiden – både med og uten glitter. Jeg har i alle fall min kjole klar, så trenger heldigvis ikke stresse med det. (kunne uansett ikke kjøpt ny, gråååte) Har jo faktisk ett helt stativ med kjoler, når jeg tenker meg om. . . Wups. . .

Her er hvertfall noen av mine favoritter! Den røde kjolen nr 2 på nederste kjolebildet fikk jeg i posten for ikke så lenge siden, elsker den! Utrolig behagelig stoff og SYKT mye stretch i den. Så den kan jeg i alle fall anbefale dere! Siden jeg ikke kan shoppe så kan ikke kjolene (og skoene) stå på noe annet enn min WISB-liste enn så lenge, om dere skjønner hva jeg mener? . . . want it so bad

Kjole 1 HER til 599,- // Kjole 2 HER til 599,- // Kjole 3 HER til 499,- // Kjole 4 HER til 599,-

Kjole 1 HER til 799,- // Kjole 2 HER til 799,- // Kjole 3 HER til 499,- // Kjole 4 HER til 799,-

Sko 1 HER til 499,- // Sko 2 HER til 499,- // Sko 3 HER til 499,- // Sko 4 HER til 399,-

Kjole 1 HER til 499,- // Kjole 2 HER til 699,- // Kjole 3 HER til 499,- // Kjole 4 HER til 499,-

 

Sko 1 HER til 499,- // Sko 2 HER til 499,- // Sko 3 HER til 499,- // Sko 4 HER til 399,-

 

Kjole 1 HER til 599,- // Kjole 2 HER til 649,- // Kjole 3 HER til 799,- // Kjole 4 HER til 499,-

Kjole 1 HER til 499,- // Kjole 2 HER til 279,- // Kjole 3 HER til 499,- // Kjole 4 HER til 399,-

Sko 1 HER til 399,- // Sko 2 HER til 349,- // Sko 3 HER til 1095,- // Sko 4 HER til 479,-

// affiliateslenker

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg