litt krøller

Nå sitter jeg og ser på date meg med jentene, så utrolig ubrukelig program?? Minner meg om en blanding av fire stjerners middag og bonderomantikk, noe som virkelig ikke er bra. . . Jaja, får håpe de finner kjærligheten da! Jeg sitter bare å gleder meg til tigerstaden om ti minutter, er virkelig hekta på det programmet nå. . . Får nesten noia om jeg går glipp av det, haha. Også er det jo den deilige “i morgen er mandag” følelsen jeg har hver søndag, ååååh som jeg gleder meg til mandag ♥ Not. Er bare å starte nedtelling til helgen igjen asap. Eneste positive med uken som kommer er at jeg får biiilen min!! Verdens beste onkel som drar helt til Mosjøen for å hente den, er så ufattelig glad!

Før jeg dro ut krøllet jeg håret til lillesøster, hun er så fiiin ♥ Måtte jo såklart ta noen bilder, er jo obligatorisk da.




3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg