perfekt kveld

Nå har jeg nettopp badet, hatt litt homespa og ser nå på twilight! Er utrolig trøtt så vet ikke hvor lenge jeg klarer å holde meg våken. . . Føler uansett ikke at jeg kan legge meg før klokken er 11, så skal se litt serier før jeg legger meg! Og såklart se ferdig twilight. Må også få orden på litt klær som jeg har liggende all over the house, jeg klarer bare aldri å få noe ordentlig system. . .

Som sagt var jeg på sykehuset i dag, var utrolig godt å se alle jentene igjen ♥ Har vel enda ikke gått helt opp for meg hva som skjedde i natt, men eneste som betyr noe er at det gikk så mye bedre enn det kunne gått! Etter det dro jeg til Sophie for å planlegge bursdagen hennes som skal feires i desember – can’t wait! Blir så utrolig bra :) Så nå skal jeg være edru noen helger fremover for å lade opp til jeg og Mr. Vodka skal møtes, har egentlig ingen gode minner med han, men men. . . Skal det feires, så skal det feires ordentlig!


1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg