med min kjære

Kom nettopp hjem etter å ha vært noen timer sammen med min favoritt sopsop ♥ Vi spiste brownies (verdens beste kjøpebrownies som ligger i frysedisken) og is mens vi så mean girls! Har ikke tall på hvor mange ganger vi har sett den sammen, føler nesten at det er tradisjon haha. Og vi hadde det – som alltid – utrolig koselig i hverandres selskap ♥ Er veldig glad for at jeg har henne hjemme i helgen, hun skulle jo egentlig til Amsterdam men så ble det ikke noe av det. Skal prøve å få litt ekstra Sophytime da!

Nå skal jeg se seriene som jeg er avhengig av før jeg legger meg. Hadde jo en ganske lang powernap tidligere i dag, så spørs bare om det ikke blir senkveld på meg i dag. . . I morgen etter skolen skal jeg til banken og fikse noen greier, så skal jeg på møte med resten av russestyret. Så blir en ganske full dag! Takk GUD for min personlige almanakk. Hadde nok ikke klart å holdt styr på alt uten den, haha. . . Skal lage meg en ny nå i desember for neste år, kan jo ikke gå gjennom 2013 uten en slik!

Også var jeg med i en konkurranse på IRIS sin blogg om ett Justin Bieber deksel – tror dere ikke jeg vant?? Haha jeg er såå glad nå!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg