så vanskelig det skal være

Da var jeg nettopp kommet hjem fra møte på jobben (eller ja, for en time siden) og skal lage meg kveldsmat og se cæsar! Daglige prosedyren liksom, er egentlig veldig lite nytt som skjer i livet mitt for tiden, så jeg går som regel bare på autopilot hver dag. Samme som skjer hver dag! I morgen har vi hvertfall fri fra skolen siden lærerne skal ha planleggingsdag. Utrolig greit for meg å finne ut av det i dag, hadde helt glemt det! Så morgendagen skal brukes på å sove, sove, sove og kanskje jeg står opp for å dra på posten å hente en pakke. Ellers skal jeg tilbringe store deler av dagen i senga, finnes ikke noe bedre.

Neste uke blir det fullt kjør med skole og jobb hver dag etter skolen, og slik skal jeg altså ha det i to uker fremover. Men jeg klager overhodet ikke, blir penger av det! Og er det noe jeg mangler for tiden, så er det penger. . . Må virkelig spare på alt nå for tiden så jeg har råd til å finansiere den fine lille bilen min, haha. Har funnet ut at å være 18 år og kjøpe seg bil overhoodet ikke lønner seg – om man må ta forsikringen på seg selv. . . Jaja, 40 000 i året skal jeg vel klare å spytte ut til forsikring? Er jo bare over halvparten av det jeg tjener :-):-):-) Djiz, jeg kan love dere at dette suger.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg