jinx effect

Åjda, fridager er visst ikke godt for meg. . . Jaja, sov til klokken 3 i dag og etter det har jeg egentlig gjort fint lite! Har vært i byen og hentet en pakke med ♥ klær ♥ fra nelly. Kan vise dere senere! Er ikke store greiene, bare tre gensre og ett skjørt. Er så utrolig glad for at jeg har sluttet å shoppe, var ikke så vanskelig som jeg trodde! Pakkene jeg har fått i det siste er ting jeg bestilte før jeg fant bilen min og etter det har jeg ikke bestilt noe som helst. Så jeg har klart meg ganske godt synes jeg!

Nå skal jeg snart dra til Carina og kose meg resten av kvelden, har virkelig lørdagsfølelse i dag! Er da det er godt å tenke på at vi enda har to dager fri, ååååh ♥ I morgen skal jeg ta bilder av en venninne av meg og kjæresten, så da må jeg tidlig opp for å rekke det før det blir mørkt igjen. Men jeg elsker å ta bilder, så jeg gleder meg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg