brothers & sisters

Nå har jeg nettopp stått opp, tja kan vel si at jeg har sovet bort lørdagen LITT i alle fall. Sitter og ser på Brothers & Sisters nå, har startet på sesong 1 siden jeg bare har sett siste sesongen. Jeg ser tvserier på 1channel.ch, om dere skulle lure. Senere skal jeg i bursdag til søskenbarnet mitt som ble hele 16 år på torsdag – hurra! Savner virkelig å være så ung. . . Nå er jeg bare gammel og. . . Kjedelig. Neida, er greit å være 18 også, skal ikke klage altså.

Såå skal jeg ut å spise med jentene i kveld! Blir koselig ♥ Skal ikke ut denne helgen heller, skal faktisk prøve å holde meg helt til bursdagen til Sophie om to uker, noen som tror jeg klarer det? Jeg har i alle fall troen! Er så ufattelig godt å våkne på søndag og ikke være bakfull at all.

Ja jeg har bare hatt det litt morsomt da. Dette er meg x12.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg