går glipp av mye

Dagen min har egentlig ikke gått så utrolig sakte som jeg trodde den kom til å gjøre, men det kan vel ha noe med å gjøre at jeg ikke sto opp før klokken var 1. . .? Som dere kanskje skjønner da var jeg ikke på skolen, og det av den enkle grunn at jeg overhodet ikke fikk sove i natt. . . La meg litt før 1 og siste gang jeg så på klokken var den rukket å blitt 04:30. Får virkelig hope det ikke skjer i natt også, fordi det har jeg verken tid eller tålmodighet til, haha. Har som sagt jobb hver dag etter skolen denne uken, og om jeg bare skal få meg 2-3 timer med søvn hver natt kan jeg garantere dere at jeg ikke lever lenger enn til søndagen.

Nå skal jeg se på Cæsar før jeg lager meg noe til kveldsmat, mat er faktisk noe jeg har glemt helt av i dag. Spiste en yoghurt da jeg kom på jobb, og ellers har jeg bare spist 6-7 flak med potetgull. Men det har nå i alle fall holdt meg i livet ut dagen! Men skal bli godt med brødskive til kvelds da – og kanskje en kopp te. Skulle vel egentlig vært i seng i 11 tiden i dag, så får kanskje en utfordring der om jeg skal prøve å holde det. . . Er jeg den eneste som føler at om jeg legger meg i 10-11 tiden så går jeg glipp av så utrolig mye? Vet jo at det overhodet ikke er tilfellet (etter å ha forsket på dette i 3 år) så skjønner ikke hvorfor jeg enda står ved det. . .


2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg