dårlig blogging

Bloggingen min de neste to ukene kommer nok til å bli veldig dårlig. . . Men jeg skal prøve mitt beste! Ser jo at det er utrolig liten tid til pc når jeg drar rett fra skolen og på jobb, så får prøve å blogge litt mer på skolen fremover. Ellers tenker jeg jo å ha julekalender på bloggen fra og med denne søndagen – så det er jo noe å glede seg til! Da kommer jeg til å forhåndsskrive innleggene og legge de slik at de blir postet automatisk klokken 16.00 hver dag. (eller annen hver dag, har ikke helt klart å bestemme meg. . .) Blir også konkurranse HVER søndag!

Etter å ha vært på skolen til klokken 3 og på jobb fra halv 4 er jeg ganske sliten nå, så ligger bare å senga og ser på B&S. Har ingen planer overhodet i kveld, annet enn at jeg egentlig skulle gjort noen innleveringer, men jeg har seriøst ikke krefter til å gjøre noe som helst akkurat nå. . . Kanskje det endrer seg om en time! Skal uansett legge meg tidlig i dag (akkurat slik som jeg sa i går) sånn at jeg ikke blir like sliten i morgen, er uansett kortdag da, så er ferdig 1! Oh joy

bilder fra januar



0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg