hurry hurry

Jeg er snart tom for strøm på pcen så må holde dette kjapt. Får bare krysse fingrene for at jeg har strøm til jeg har fått postet dette i alle fall, haha! Er uansett ferdig om 10 minutter, så da skal jeg rett hjem og ordne meg før jeg bokstavelig talt løper ned på jobb.

Haha ja, det  rakk jeg å skrive på skolen tidligere før pcen min ble tom for strøm – altså det som jeg håpet ikke kom til å skje. . . Jaja, nå er jeg her! Var ferdig 8 på jobb og dro rett ut å kjørte litt med pappa, er jo ikke lenge til jeg har lappen, så må jo finpusse litt på kjøringen :-D:-D:-D Ellers har jeg nettopp laget meg en skål med eple og cottage cheese, finnes ikke bedre! Merker at det blir lite tid til mat på disse travle dagene, så er ekstra godt å komme hjem til god kveldsmat. Skal lage meg litt kakao også, bare fordi jeg fortjener det ♥ Hadde en 7 timersdag på jobb i dag, kan si at det kjennes ganske godt i føttene ja. . . 

Resten av kvelden skal bli brukt på B&S og pugging til en naturfagsprøve vi har i morgen. Wait, what? Prøve? Haha kan nesten ikke tro at jeg har ventet helt til siste sekund med å øve, at jeg kan tro at jeg kommer til å lære noe som helst bare på noen timer. . . Kan vel uansett ikke ødelegge karakteren min noe mer enn jeg allerede har gjort, så er bare å hoppe ut i det!

Meg og beste Carina på lørdag 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg