din stemme teller

Hadde egentlig ikke tenkt å blogge i dag, formen er ikke heelt på topp og resten av kvelden skal jeg tilbringe på sofaen. Har allerede gjort meg klar med masse tvserier, kakao og rundstykker! Slikt er utrolig koselig når jeg løpt i flere timer på jobb, i morgen er det 5-6 timer på jobb så tar jeg helg. Kødda. . . Har 7-8 timer med jobb på lørdag, så søndagen skal jeg ikke gjøre NOE, what so ever. Jeg kommer ikke til å løfte en eneste finger og sove leenge.

Men så er det noe jeg lurer på om dere kan gjøre da. Jonas Dalseth Jacobsen fra Harstad og klubben NMK Hålogaland er nominert til prisen “årets idrettsnavn i Harstad” mot fire andre. Vinneren får et stipend på 50 000kr! Om han vinner stipendet er det større sjanse for at han får sammen et budsjett til å kjøre NM i Rallycross neste år, men da trenger han at dere stemmer på han. Det hadde vært så utrolig flott om dere gjorde dette, og jeg vet at han setter stor pris på de som tar seg tiden! For å stemme sender dere SMS med: HT idrett 3 til 2399 (koster 5kr per melding) Håper dere gir han en stemme! Takk på forhånd :)

Nå skal jeg gå tilbake til å gjøre det jeg gjør hver kveld for tiden – ingenting. Bilder fra instagram blir det også siden jeg er i en periode hvor speilrefleksen min ikke tåler trynet på meg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg