sparkling christmas

Nelly er min desidert min favoritt når det kommer til å shoppe klær på nett. Rask levering, stort utvalg, postoppkrav og gode priser. Også er jeg blitt vandt med størrelsene der nå – så da er det jo enklere å handle! Nå har jeg klart å holde meg unna nettshopping i en måned nå (hørte jeg applaus?) og det går overraskende bra. Men jeg må uansett klikke hjem noen smågaver til meg selv da, fordi hver jul kjøper jeg faktisk julegaver til meg, fra meg. Er litt koselig da, også får man jo nøyaktig det man ønsker seg!

Har jo blogget en del ganger om julekjoler/nyttårskjoler og sko allerede, men gjør det en gang til om det enda er noen som ikke har funnet sin kjole. Jeg vil ha alt. . . Er det som er problemet med å lage slike innlegg til dere – jeg blir så forbanna fristet! Heldigvis klarer jeg å beherske meg (enn så lenge) så har ikke havnet noe i handlekurven enda.

1. HER // 2. HER // 3. HER

1. HER // 2. HER // 3. HER

1. HER // 2. HER // 3. HER

1. HER // 2. HER // 3. HER // 4. HER


1. HER // 2. HER // 3. HER

1. HER // 2. HER

1. HER // 2. HER (på salg!)

1. HER // 2. HER

1. HER // 2. HER // 3. HER

1. HER // 2. HER

// affiliateslenker

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg