aliaskveld

Heihei! Ble enda en edru lørdag på meg og GUD det er herlig! Var på jobb i 7 timer i dag, så alkohol var det siste jeg tenkte på da jeg kom hjem. Gikk rett i badekaret og etterpå la jeg meg i senga og så på Brothers & Sisters, beste jeg har gjort på lenge! Så dro jeg til Sandra med jentene og har vært her siden da. Vi har spilt alias og nå ser vi film! Skal kjøre ut en tur om ikke så lenge, så blir bare ett kjapt innlegg før vi drar. De fleste er vel ute på byen nå eller på en eller annen fest, men håper nå dere har hatt en suuper lørdag!

Lille Molly Dolly ♥

2 kommentarer
    1. Tjena, jag gillar din blogg!
      Jag hoppas jag inte stör, men tänkte bara fråga om du har lust att hjälpa till för jag skulle verkligen behöva det! Har du något intresse av ett Modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer så klart. Om du vill ha mer läsare som tycker om mode till din blogg så kan du alltid göra ett seriöst inlägg i forumet. Men om du kanske bara gillar att läsa inlägg och inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen i forumet. Tack snälla för att du tar dig tid att kolla på detta / Tack och kram från Mikael

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg