pepperkakebaker

Kom nettopp hjem fra pepperkakebakekveld med jentene, såå koselig ♥ Også fikk Sandra pyntet juletreet sitt også! I løpet av uken skal vi også sette sammen pepperkakehus som vi kjøpte, det gleder jeg meg i alle fall til :) Fikk også sett tre episoder av Jul i Blåfjell, kan ikke skjønne hvorfor ikke det er julekalenderen i år?? Jeg får seriøst ikke julestemning om det ikke er en ordentlig julekalender. . . Og nye serier er jeg ikke fan av. Så da må jeg holde meg til youtube i år og se Blåfjell der! Men det gjør meg iingenting så lenge jeg får sett det.

Jeg har egentlig ikke hatt ordentlig julestemning den siste tiden, var sånn “jaja 1.desember i dag. whatever” og jeg kunne faktisk ikke brydd meg mindre. Men i dag gikk det ENDELIG(!) opp for meg at det snart er jul og gleden meldte sin ankomst. Jeg gleder meg til jul nå og kan ikke vente til det er julaften!



0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg