hater vinter

 Kom hjem for ikke så lenge siden, skal se noen episoder med B&S og Hotel Cæsar før jeg legger meg. Har ikke vært i form på en god stund, og i morges var ingen unntak. Så nå er jeg ganske lei av at det enten er kvalme eller hodepine som ødelegger, i dag var jeg så heldig å få sår hals + tett nese i tillegg. Har jeg nevnt at jeg hater vinter? 

I morgen er det nynorsktentamen, kan vel ikke si at jeg er så sykt overlykkelig, men det må gjøres. Gikk jo heller ikke så verst på den forrige – klarte faktisk å få 3+! Og til at jeg skrev 500 ord for lite og bare 1 og en halv side, så synes jeg det var utrolig bra. Mine ferdigheter i nynorsk eksisterer ikke. . . Jaja, wish me luck! Blir også konkurranse i morgen til samme tid – altså 16.00. Har forhåndsinnstilt innlegget så det postes mens jeg er på jobb!

Bilder fra forrige lørdag


5 kommentarer
    1. Bra vi e fleir som hate vinter.. Man bli bleik, sjuk å får statisk hår i tillegg te at dt e sjitkaldt! haha 😀
      Nydelige krøller btw 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg