billige og dyre

Hentet litt inspirasjon fra Annais til dette innlegget, så at hun for en stund siden hadde “dyrt vs billig” med klær fra nelly – så da fikk jeg lyst til å gjøre det samme, bare med kjoler! Utrolig merkelig å se hvor like noen av kjolene er, og prisforskjellene er såå store. Hva ville dere helst kjøpt, dyrt eller billig? Fikk dessverre ikke lagt inn pris på bildene, men er bare å gå inn på linkene så ser dere forskjellene!

Nå ligger jeg mest sannsynlig å sover, har forhåndsinnstilt dette innlegget siden jeg har fri fra skolen i dag og ikke trenger å stå opp for om leeenge! Har jobb klokken 1 da, så står vel opp rundt om nå uansett. Satt så lenge oppe i natt at ja, jeg har snudd døgnrytmen min igjen. . . (sorry mamma) Men skal få orden på den i dag, jeg looover! Var bare så utrolig mye som plutselig var mye mer interessant klokken 2 om natten, enn det er klokken 2 om dagen. Blame it on the internet.

Dyr HER // Billig HER

Billig HER // Dyr HER

Billig HER // Dyr HER

Billig HER // Dyr HER

Billig HER // Dyr HER

Billig HER // Dyr HER

Og litt random klær som (selvfølgelig) ligger høyt høyt høyt på ønskelisten min.

HER // HER

HER // HER

// affiliateslenker

4 kommentarer

Siste innlegg