mitt russekort

Sitter på skolen nå, er vel ferdig om ikke så alt for lenge. På grunn av at jeg har hatt så masse jobb de siste to ukene har dere kanskje fått med dere at bloggingen min har blitt ganske dårlig. . . Men nå er det bare i dag og mandag igjen – så er jeg tilbake for fullt! Kjenner det blir godt å kunne ta seg en powernap etter skolen og ha tid til litt andre ting. Ble heller ikke konkurranse i går og ikke i dag, men har en konkurranse med gavekort på søndag til dere. Har rett og slett hatt utrolig dårlig tid de siste dagene og ikke rukket å ferdigskrive alle innleggene. . . Håper dere forstår!

Ellers har jeg (som alltid) i siste liten gjort ferdig russekortet mitt som hadde frist til i dag, og ble ganske fornøyd! Hva synes dere? Noen andre som har laget seg russekort?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg