…………………………………..

Blir dårlig med blogging nå fremover av en enkel grunn – i bursdagen til Sophie forsvant kameraet mitt og resten av det jeg hadde i vesken. Så nå har jeg liten blogglyst og ja, ingenting å ta bilder med. Var “heldigvis” bare kamera og sminkemappe, men kan likevel ikke si heldigvis siden det er verdt nesten 10.000 til sammen. Synes det er utrolig hjerteløst om det er noen som har tatt det (som det meste tyder på nå) og kan ikke fatte at noen faktisk har sannvittighet til å gjøre slikt. Jeg er så utrolig lei meg nå at jeg vet faktisk ikke hva jeg skal gjøre. Hadde jo selvfølgelig nesten alt av sminken min i sminkemappen (så dum som jeg er) siden jeg ikke rakk å ta ut noe, så det blir jo en stor fornøyelse å bruke flere tusen på å kjøpe nytt. . . Håper i alle fall at de som eventuelt har tatt det omså kan levere det anonymt til politiet og be dem ringe meg, eller legge det igjen på trappen min. Man kan jo se for seg selv hvor kjipt det er bare å miste en telefon til et par tusen – trust me, dette er verre. Kunne gjerne kastet iPhonen min på havet så lenge jeg fikk tilbake vesken min.

Skal uansett dra en tur på lokalet i løpet av uken og håper så inderlig at det ligger igjen der en eller annen plass! Det hadde vært det aller beste som kunne hendt.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg