sparkle

Dette er blogging dere kan forvente til jeg har fått tilbake kameraet mitt. . . Vel, noen synes vel det er veldig bra, mens andre ikke. Dere kan jo gjerne komme med tips til hva dere vil jeg skal blogge om da! (som ikke omhandler å ta bilder. . .) Har jo rundt 20.000 bilder på harddisk som jeg kan bruke, men vet ikke helt hva de kan brukes til. Har masse bilder av forskjellig sminke, produkter osv. Men vet ikke om det er noe dere ønsker innlegg om?

Her er i alle fall litt klær jeg har plukket ut fra nelly! Er jo enda i shoppingkarantene, men skader jo ikke å se. . .

1. HER // 2. HER

1. HER // 2. HER

1. HER // 2. HER

1. HER // 2. HER

1. HER dette så sykt bra ut!

// affiliateslenker

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg