flinkepia

Hei hei! Kom nettopp hjem etter å ha vært en tur i byen med Martine og Charlotte. Var 40% på alt av klær på cubus i dag – så ble ett lass med nye truser til meg, haha. Kan dere tro det – jeg klarte å gå forbi alt av klær, og kjøpte bare nødvendigheter. Elsker å kjøpe nytt undertøy! Uheldigvis fant jeg ingen BHer jeg hadde lyst på i min størrelse, så måtte nøye meg med trusene, noen par sokker og nytt ♥ isadorapudder ♥ Hadde jo egentlig to fra før av, meeen så lå de såklart i sminkemappen min begge to. . . Var litt vemodig å betale 160kr for ett nytt når jeg eeegentlig har fra før. Men da har jeg i alle fall begynt på operasjon “get my makeup back”. Huden min har reagert så syykt på den “nye” (gamle altså) sminken min som jeg har begynt å bruke. Har fått så utrolig mye kviser og uren hud av det. Er ett ganske ukjent pudder jeg har brukt, så kan vel kanskje forklare hvorfor jeg ikke helt tåler det.

Ellers håper jeg jo enda på at vesken min skal dukke opp, man skal aldri si aldri! Amanda mistet jo sine ting en gang tidligere i år, og da fikk hun alt tilbake etter bare tre uker. Så det finnes alltid håp! Håper det gjelder for meg også. . . Men nå skal jeg se Cæsar og kose meg med tente stearinlys rundt meg. Er så koselig ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg