ikke si det

Jeg sto opp for nøyaktig en og en halv time siden, snakk om å sove bort søndagen eller?? Men gjorde meg egentlig ingenting. Har sovet ganske lite i natt, så var godt å samle litt energi! Hadde edrukveld i går siden jeg bestemte meg forrige søndag for at jeg aldri mer skulle drikke. . . Så jeg kjørte bare med Mona! Haha okei jeg HATER når folk sier “aldri mer”, alle vet at det ikke er sant. Så plis, ikke si det. Hvertfall, i neste uke er det tid for ikke bare en – men to! bursdager. Mariell og Sophie blir 18 år med to dagers mellomrom og ja, det må jo feires. Så da skal jentene ut neste onsdag også har vi jo bursdagsfesten til Mariell på lørdag. Så er mye å se frem til! (så, aldri mer = ikke før neste onsdag)

Nå må jeg faktisk talt løpe, skal til Sophie og unnagjøre den ukentlige søndagssnakken som vi egentlig bruker å ta over telefon. Men det er jo såå mye bedre når man er sammen! I tillegg reiser hun jo til Oslo snart, så da blir det ikke mye tid til meg. . . Heldigvis blir hun ikke så alt for lenge borte ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg