tre skoledager igjen

Kom hjem for et par timer siden, var hos Sophie på ett lite besøk for å si hade og oppdattere hverandre på forskjellig gossip. Lovely as always! Nå har vi lagt planer for forskjellige ting si skal gjøre når jeg får lappen, siden vi er så sykt FBI CSI når vi er sammen. Lover dere, det er ikke en eneste ting vi ikke kan finne ut av.

Nå er det jo bare tre dager igjen av skolen, TRE DAGER!! Så er det juuul og ferie. Gleder meg så sykt mye til å slappe av i julen med gode filmer, god mat og familien. I morgen vet jeg ikke helt hva timeplanen sier, men er vel mest sannsynlig vanlig skoledag. . .? Tirsdag er det historieprøve, og onsdagen er bare chill. Tordag skal vi ha juleavslutning i gymsalen, men siden jeg har deltatt på den i to år tidligere føler jeg at det kanskje ikke er så nødvendig at jeg er der i år. Får se hvordan formen er siden jeg skal ut på onsdag!

Nå er det B&S, kveldsmat og sengen om ikke så alt for lenge.

Åh, ingenting er bedre enn når mammaen til Soph har laget vegetarpizza! Elsker det ♥

3 kommentarer
    1. Høres ut som du har hadde en koslig kveld! 🙂 Ååå, nå fikk jeg kjempelyst på pizza altså!! :p Elsker bloggen din forresten 😀 Men du? Kunne du ha laget et innlegg med de nye klærne og kjolene dine fra nelly? 🙂 Klem fra fast leser!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg