lammelse

Laang dag på meg i dag. . . Ubeskrivelig deilig å endelig sitte hjemme og slappe litt av! Måtte plutselig dra på jobb rett etter skolen, så ble 6 timer med jobb. Kan ikke si annet enn at jeg gleder meg sykt mye til desemberlønningen min! Skal betale ned store deler av lånet på bilen da og unne meg selv noe nytt, DET har jeg fortjent. . . Og wow, en uke til julaften bare og jeg har enda ikke begynt på julegavene? Flink pike. Eneste gavene jeg har ferdig er til småsøskene mine, resten får jeg ordne på onsdag. Eller torsdag. Eller fredag. Kanskje lørdag. . . Eller søndag? Jaja ting tar tid og jeg får det vel gjort en eller annen dag.

Nå sitter jeg og ser på B&S, skal legge meg snart tenker jeg siden jeg ikke er helt i form. Hodet verker og det gjør resten av kroppen også. Har verdens verste gangsperre og har blitt lam i huden over kneet?? Haha er så sykt ekkelt! Føles som om jeg har blitt stukket av en bedøvelsesprøyte. . . Googlet det såklart og kom frem til at det heldigvis ikke er farlig.

4 kommentarer
    1. kan du lage ett innlegg om hvordan kamerainnstillinger du bruker, evt med/uten ekstern blitz og hvordan du redigerer bildene dine, tenker da mest på huden osv?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg