checklist for nyttårsaften

Har du alt klart til nyttårsaften? Jeg vet i alle fall at jeg skal ha ALT klart til dagen, er ikke en eneste ting jeg skal mangle den 31. I fjor måtte jeg nemlig handle alt jeg trengte på en halvtime, som resulterte i at jeg selvfølgelig glemte noe av det jeg trengte og måtte finne reserveløsninger. Her er i alle fall en checklist til dere for kvelden! Siste bestillingsdag på NELLY for å få varene før nyttår er 21. desember.

1. Negler
Neglelakk, glitter på neglene, manikyr  – alt etter hva som passer til kjolen din!

 

HER

HER // HER // HER

1. HER // 2. HER // 3. HER // 4. HER // 5. HER // 6. HER

 

2. Strømpebukse
Dette glemte jeg nesten å kjøpe i fjor, og hva er vel mer viktig enn strømpebukse? Så i år har jeg allerede fått strømpebukser i hus! Har lagt en til side og merket den med “nyttårsaften” så jeg er sikker på at jeg ikke bruker den haha. . . De har utrolig gode strømpebukser på cubus til bare 79,- om jeg ikke tar feil. 

3. Sko og innlegg
Innlegg til skoene finner du HER, kjipt å få vondt i føttene av skoene etter bare noen timer. Og sko – det er jo såå mange fine sko for tiden. . . Glitter, paljetter eller helt enkle. Her også, alt etter hva som passer til kjolen din! Har plukket meg ut noen nyttårsfavoritter da. . .

Rød/rosa HER // Gull HER // Sort/sølv HER // Blå HER // Sølv HER

Gull HER // Rød HER // Sølv HER // Sort HER

Sølv HER // Røde HER // Gull HER

4. BH
Om dere trenger en stroppløs BH kan jeg absolutt anbefale denne fra nelly! Har den selv og GUD så god den er, beste BHen jeg eier. Koster riktignok en del, men er verdt hver en krone. Har denne i beige og en stroppløs fra cubus, og nelly sin vinner uten tvil. Tror jeg må kjøpe meg den første etterhvert også.

1. HER // 2. HER // 3. HER

5. Brunfargen
Det er viktig å ta seg godt ut, og det skader ikke med litt farge på kroppen. Jeg vil på det sterkeste anbefale dere selvbruningen fra Xen-Tan, sprayen, den er utrolig bra! Bruker den selv og kan ikke sammenligne den med noen annen selvbruning. Ellers er St. Tropez utrolig bra, der har jeg brukt kremen og var utrolig fornøyd. Xen-Tan finner dere HER og St. Tropez HER. Anbefaler også å kjøpe påføringsvott, det finner dere på siden med St. Tropez.

6. Vipper
Do I need to say more? De har et godt utvalg vipper på nelly, det finner dere HER!

// affiliateslenker

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg