ut på onsdag

Formen min i dag har faktisk vært akkurat som fortjent. Først klarte jeg jo å bli syk i går – så piner jeg meg selv med å drikke vin på toppen av det. Så var ganske død da jeg våknet i dag for å si det slik. . . Derfor har dagen min vært ganske ensformig, har for det meste ligget i sengen og ventet på matlysten, ellers har jeg sett på tvserier. Jeg har den sykeste søndagsfølelsen dere kan tenke dere, så senere skal jeg lage meg taco! Må bare vente til pappa kommer hjem med varene. Tenk at dette kan bli den siste tacoen jeg noen gang spiser, om jorden går under liksom. . .

Hvertfall – i går feiret vi Mariell som ble 18 år i dag, WOHOO! Endelig er dagen din her, den som du har ventet såå lenge på ♥ Det er hardt å være siste mann ut i rekken, men den som venter på noe godt vet dere. . . Så da ble det en liiten oppvarming i går før selve bursdagsfesten som blir på lørdag. Gleder meg såå! Håper bare jeg har blitt frisk til da. . . Nysing, snufsing og sår hals kombineres dårlig med alkohol.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg