alt i siste liten

Heihei! Lite oppdatteringer fra meg for tiden, men jeg har da klart å blitt syk. . . Så store deler av dagene mine går til å snufse, nyse, hoste og harke. Er ikke det typisk da? Fikk uansett unnagjort de siste julegavene i dag og kan lene meg tilbake og slappe av nå. Er jeg den eneste som utsetter ting til i siste liten? I dette tilfellet er det bare IKKE noe jeg vil anbefale, å starte med julegaver tre dager før julaften – latskap. . . Og for ikke å snakke om det stresset!

Nå skal jeg se noen episoder av Brothers and Sisters og kose meg. Håper jeg er litt bedre i morgen i alle fall, siden Mariell skal feire 18års dagen sin da. Det er ikke noe jeg vil gå glipp av, såå da er det bare å proppe seg full av paracet og andre medikamenter for å få fortgang i prosessen. Vil jo heller ikke være syk i julen da. . .

Gamle bilder ♥ ♥ Måtte bare teste ut bilderedigeringsgreia annais skrev om, hihihehehoho


3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg