salget åpnet igjen

 Sto opp for en time siden, føler egentlig at jeg har sovet bort lørdagen. . . Meen siden alt av butikker har åpent til 6 så gjorde det plutselig ingenting likevel! Skal til byen med Carina å fikse siste rest av gavene jeg ikke fikk kjøpt i går, så kan jeg endelig bli ferdig med gavene. . . Til neste år skal jeg love dere at jeg er ferdig med julegavene i NOVEMBER! Har også blitt litt bedre i løpet av natten! Våknet i 10-tiden i dag og var ikke blitt bedre, men så smurte jeg mentolatum under nesen igjen og vips – jeg kan faktisk puste gjennom nesen nå! Halsen er riktignok like ille, men må jo starte en plass.

Satt på nelly og så litt, fant noen godsaker jeg kunne tenke meg. . . Også har de åpnet salget igjen! Trykk HER for å komme til det, og bruk koden XMASVIP for å komme til salget. Nå er det opp til 70% rabatt!

HER // HER // HER

HER // HER

HER // HER // HER

HER // HER

HER // HER // HER

HER // HER

HER // HER

HER // HER

// affiliateslenker

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg