mirror, mirror

Så var jeg endelig ankommet Lofoten! Skal feire jul her i år slik som alle andre år, så det blir jo koselig. Hadde jeg visst at jeg kom til å bli så syk at jeg ikke kunne dra i bursdagen til Mariell i går, hadde jeg nok dratt litt tidligere. . . Men jaja, bedre å komme sent enn aldri! Har allerede pakket ut og lagt meg godt tilrette i sengen. Her skal jeg tilbringe resten av natten med to-tre filmer, må også snike meg opp i løpet av natten og finne ut hvor mamma har lagt julegodtet. Ogsååå må jeg huske å få opp alle julegavene og legge dem under juletreet, ellers blir det krise og stor ståhai i morgen tidlig.

Men nå skal jeg starte en av filmene, tenkte å se mirror, mirror som jeg har hatt lyst til å se helt siden den gikk på kino. Noen som har sett den? 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg