god julaften!

Hei dere, og god jul! Er vel flere av dere som har vært våken siden tidlig i morges og fått med dere alle programmene på TV, men jeg derimot sto ikke opp før klokken var nesten 2. Shame on me. . . Men gjorde i grunnen ingenting siden jeg har sett alt 17 ganger før. Småsøskene mine kom også hjem i dag så da blir det litt kos (og krangling) med dem! Men først og fremst må jeg roe dem ned før gaveåpningen, er vel ikke overraskende akkurat at de sikler over gavene under treet haha. . .

Håper dere alle får en suuper jul og koser dere gløgg ihjel – det skal i alle fall jeg! 


En liten smakebit på kjolen jeg skal ha på meg. . . Kanskje noen kjenner den igjen fra før?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg