red dress

Har endelig spist julemiddag og fått på meg kjolen. Har også prøvd å sminke meg så OK som mulig, er det bare meg eller er det umulig å gjøre seg pen på julaften? Haha føler HVERT år at jeg ikke klarer å ordne håret, sminken eller noe. Men jul blir det nå uansett, får se om jeg klarer å orden litt på sminken senere. Om jeg orker. Skal også sette meg ned med jul i blåfjell i kveld for å mimre litt, vil spy av den julekalenderen som går på tv nå. Hva er det liksom?? Ingen jul uten blåfjell. . .

Men nå skal jeg løpe opp for å åpne julegavene og kose meg med riskrem ♥ Ha en fin kveld videre!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg