første juledag

Så var julen nesten over og jeg drar hjem i morgen. Blir trist å dra etter å ha vært her så kort, men må man så må man! Har hatt en super juletid her med familien, så er ingenting som er bedre enn det ♥ Hjemme venter det jo også flere julegaver og alle vennene mine, så jeg klager ikke. Må jo også ut å drikke nå i romjulen så det er jo noe å se frem til! (tror jeg. . .) Har jo hatt min dose med uheldige hendelser med alkohol denne måneden, så må vel ta det rolig. (not) Først bursdagen til Sophie, så bursdagen til Mariell forrige onsdag. . . Så, begge dagene etter det lovet jeg meg selv at jeg aldri skulle røre alkohol. Skal like å se det skje for å si det sånn :-):-)

Nå skal jeg se ferdig brothers and sisters, er snart ferdig med alle sesongene!! Etter den skal jeg begynne på frustrerte fruer, åh gud som jeg har savnet den serien. . .

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg