romjulssalg

Nå er det jo storhøytiden for shopping, det er jo så utrolig mye salg over alt! Himmelen ♥ Tenkte i alle fall å tipse dere om noen sider som har romjulssalg nå. Greit å få svidd av litt penger sant? Jeg for min del må roe meg litt, har jo allerede bestilt meg sminken jeg fikk for en uke siden og en pakke fra proteinfabrikken. De har forresten fri frakt ut året nå, det er virkelig noe å benytte seg av! Tror frakten deres vanligvis ligger på 149,-. 

Blush sitt romjulssalg finner dere HER! Der kan du spare opp til 80% i forhold til vanlig butikk nå.

Coverbrands sitt salg finner dere HER. De har 20 – 70% på masse sminke!

Blivakker har 15% på hele butikken! Varer ut nyttårsaften.

Nelly sitt romjulssalg finner dere HER. De har opp til 70% rabatt nå på masse varer! Har funnet noen favoritter fra salget som jeg deler med dere!

HER // HER

HER // HER

HER // HER

HER // HER

HER // HER // HER

HER // HER // HER

HER // HER

HER // HER // HER // HER

HER // HER // HER // HER

// affiliateslenker

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg