feiring

Nå sitter jeg hos Sophie, vi har nettopp spist vegetarpizza og catchet litt up! Har ikke sett henne siden før bursdagen hennes, så kan mildt sagt si at jeg har savnet henne. Heldigvis har vi holdt kontakten på telefon med to timers samtaler hver dag, så har heldigvis ikke mistet henne helt! Haha. Har også fått diskutert videre på planer vi har når jeg får lappen, nå gleder jeg meg så syykt. Er ikke lenge igjen nå!

Nå skal vi dra til Mona for å feire Sandra som ble 20 år i dag. Gratulereer ♥ Var jo ute i går også så kan jo bli en prøvelse. . . Sov faktisk til klokken 5 i dag, kan ikke huske sist jeg sov så lenge?? Jeg har jo godt sovehjerte da, så overrasket meg ikke. Ser også at jeg har fått tidenes ettervekst, men skal fikse den snart! Tenker å farge håret mitt i en lys brun farge, typ sånn Sophie har nå. Så skal jeg heller stripe noen lyse striper! Tror det blir bra.



1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg