me and my love

Nå er jeg snart på vei ut døra, blir hentet av Charlotte anytime. Har nettopp sminket meg og skal krølle håret til lillesøster nå, lille søte som fikk både slettetang og krølltang i miniversjon i julegave, ble stor jubel i stua da! Må såklart hjelpe henne litt, er ikke bare bare å få til alt selv. Ellers har jeg åpnet resten av julegavene mine i dag, og gud så mye fint jeg har fått! Tusen takk til alle ♥ Har heldigvis fått bare ting jeg har bruk fort, så ingenting blir gjemt i en krok på loftet!

Var som sagt ute en liten tur i går for å feire Sandra, men kom oss aldri lengre enn til bare vorsjet. I alle fall jeg og Sophie. Gjorde meg i grunnen ingenting, satt hjemme og koste meg med tvserier og Harry Potter til klokken 5 i morges! Jeg har det faktisk veldig morsomt i mitt eget selskap, så litt latter ble det såklart også. Også snakket jeg og Sophie i telefonen i nesten to timer i natt, er aldri ett stille sekund når vi snakker med hverandre. Nå er jeg riktignok fri for ringeminutter, så blir litt sørgning i kveld. . .

Og noen (mange) bilder fra i går!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg