closeup

Kom hjem for ikke så lenge siden, har laget meg litt kveldsmat og koser meg med The Devil Wears Prada på TV2! Depper litt for at jeg har gått glipp av den første halvtimen, men har heldigvis sett den før så vet hvordan det ender. Skal på jobb i morgen også så vet ikke helt hvordan bloggingen blir, men er heldigvis bra fra 11 – 4 så skal vel klare å få forhåndsskrevet ett innlegg til dere! Blir ingen tur ut på meg i morgen siden jeg allerede har drukket to dager denne uken – men mandagen kjører vi på! Er jo bare nyttårsaften en gang i året, såå ja. Skal ta godt i, haha. Også nyttårskysset da, må jo ha nyttårskyss. . . Husker egentlig ikke hvem det var i fjor, men når jeg tenker meg om tror jeg alle kysset. . .? Haha, var nemlig på arrangement i byen så var ganske mange folk der. Var hvertfall veldig koselig!

Men nå skal jeg kose meg med tven og tenne alt av telys vi har i stua, ååh det skal bli så koselig her ♥ Bildene under er forresten tatt hos Sophie i går, jeg gikk å tok bilder av aalt jeg kom over! Haha. . . Ble helt forelsket i den nye linsen hennes, min neste must-have.

6 kommentarer

Siste innlegg