diamonds

Da er jeg nettopp kommet hjem fra gudmor og gudfar, dro rett opp dit etter jobb for å få fikset noe registreringsgreier. Fikk også servert grøt til middag, så ble en stk glad meg! Med meg hjem fikk jeg ett sett med blank neglelakk og diamanter for å ha på neglene, wii! Måtte såklart prøve det på både lillesøster og gudmor, utrolig morsomt var det. Kanskje det er negledesigner jeg skulle blitt? Tror faktisk ikke jeg hadde hatt tålmodighet til det haha. . .

Nå skal jeg kjappe meg i dusjen før jeg blir hentet av Carina om ikke så lenge. Blir rolig kveld på oss for å lade opp til nyttårsaften! Kunne faktisk ikke bedt om noe bedre, har fått nok alkohol de siste dagene. Håper i alle fall dere får en suuper kveld uansett hvordan dere tilbringer den!

Haha gjett hvilke negler som er mine da. . . Wopsi

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg