grusomme meg

Kom nettopp hjem fra middag hos søskenbarnet mitt og familien hennes. Utrolig koselig! Fikk vært sammen med Martine som jeg ikke har sett på utrolig lenge. Hun har forresten begynt å blogge igjen, så dere kan jo se innom bloggen hennes HER! Ellers ble det sen kveld på meg i går siden jeg kjørte med Carina og jeg sto ikke opp før i 2 tiden. Følte meg sykt pen i dag med sminken og vippene fra i går, kan dere tenke dere. . .

Nå har jeg fjernet sminken og skal kose meg med en film! Grusomme meg går på TV3 nå og den var overraskende bra til å være barnefilm! Er sjelden jeg blir positivt overrasket over de “nye” barnefilmene som er laget, men denne altså – den er verdt å se. Vet ikke hva jeg skal gjøre senere, men finner vel på noe. Blir for kjedelig å sitte inne på en søndag når jeg ikke har skole i morgen. Og det har enda ikke gått opp for meg at det er nyttårsaften i morgen??? Sick. . . 2013 snart! Noen som har planer for morgendagen? Jeg for min del er faktisk enda ikke sikker på hva jeg skal gjøre haha.

Bilder fra i går!


3 kommentarer
    1. Koinna du ha laga video om kolles man sætt på vippa? har prøvd læng sjøl… mn dt bli aldri bra! 🙁 å du får dt jo te så fint 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg