nyttårsaften

Sto opp for en time siden, snakk om å sove bort dagen?? Men det var godt da. Nå skal jeg finne frem klærne jeg skal ha på meg i kveld og dra opp til Mona for å spise nyttårsmiddag! Blir taco, noe jeg overhodet ikke klager på. Kunne faktisk ikke sett for meg noe bedre i dag! Senere skal vi dra ut og drikke oss inn i det nye året mens vi ser på raketter, gleder med såå mye til de begynner å skyte opp! Er riktignok mange som driver på akkurat nå, men er ikke like koselig å bare sitte inne og høre på.

Håper dere alle får et godt nytt år og koser dere kjempemasse i kveld! Måtte 2013 bli like bra (helst bedre) enn 2012!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg