inn i det nye året

Hadde en utrolig koselig kveld i går! Gikk inn i det nye året med noen supre jenter og dro videre ut noen timer etterpå. Nyttårsmiddagen ble taco, noe jeg skulle ønske jeg hadde forran meg akkurat nå. . . Hvem trenger vel kalkun når man har taco? Ikke jeg i alle fall! Håper dere alle hadde en super feiring og GODT NYTT ÅR :) Denne dagen skal brukes på avslapping, skal sette på Harry Potter filmene mine og ha et lite maraton. Ellers skal jeg lete på nettet etter ny seng siden det er tid for januarsalg! Åh det skal bli godt å få ny seng i hus.

Tok ikke så mange bilder i går siden jeg glemte minnekortet mitt hjemme, og Mona sitt minnekort bare var på 2GB. . . Men noen ble det! Holder på å plukke ut gruppebilder av oss som ble sånn passe grei. Men jenter – det var dessverre INGEN bilder der vi alle fulgte med samtidig, haha. Ble heller ikke så mange bra bilder av meg, men jaja er vel ikke krise. Skal vise dere resten av bildene senere!

Kjolen jeg hadde på meg i går er fra NELLY, men ser at de er utsolgt. . . Måtte uansett skifte da vi dro videre fordi paljettene skrapte meg sånn under armene. Virkelig ubehagelig! Så denne kjolen blir nok ikke brukt flere timer i strekk. . .

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg