første nyttårsdag

Har nettopp satt på Harry Potter og skal kose meg med den mens jeg har ribben i ovnen! Kan dere se for dere det, meg som husmor. . .? Haha ikke jeg heller! Men har i alle fall fått ansvaret for å lage ribbe, så da må det vel gjøres. Nå skal den stå i ovnen i 45 minutter før jeg må ta den ut igjen og pakke den inn i folie eller noe sånt. Takk GUD for matprat.no! Får sørge for at pappa gjør resten av jobben så jeg får kommet meg ut senere, jeg er en av de som blir sinnsforvirret om jeg må sitte inne alene en hel kveld. . .

Her er bildene fra i går! Tok med de bildene som var okei, så som dere ser var det INGEN bilder der alle fulgte med på en gang haha. . .

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg