etterlengtet innkjøp

Kom nettopp hjem fra en fire-timers shoppingtur med Carina. Egentlig skulle vi bare se etter seng til meg, men ble selvfølgelig litt annen titting også. Nå har jeg endelig fått meg kamerastativ!! Er så glad nåå :) Har ment å skulle kjøpe det i over ett år nå, så var på tide. Det er et utrolig lettvindt og stabilt stativ, så tror nok ikke jeg kommer til å angre. Er også veldig lett å skjønne seg på! Nå er det bare ny linse til kameraet som mangler, og det skal jeg kjøpe når de får det inn igjen på elkjøp :) Ble også ett nytt minnekort siden jeg tydeligvis har brukt feil til speilrefleksen. . . Må ha ordentlig med HD kvalitet!

Nå tenkte jeg å sove ett par timer, men så kom jeg på at jeg må ha døgnrytmen tilbake til i morgen. . . Heldigvis er det torsdag og vi begynner ikke før klokken 9! Men uansett, blir nok tungt å stå opp klokken 8. . . Var vel flere av dere som startet på skolen i dag? Vi har fri siden lærerne har planleggingsdag! Utrolig godt med en ekstra dag fri, også er det jo bare to dager til helg igjen :)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg